Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

zondag 24 januari 2010

even tijd voor een kaartje

Tussen alle andere dingen door nu eindelijk weer eens tijd om een kaartje te maken. Het is een stap-voor-stap kaart geworden voor www.creabest.nl.
Ik heb het papier gebruikt van BoBunny Kitchen spice. Zo'n mooie lijn vind ik.

Photobucket


De volgende kleuren copic's heb ik gebruikt:
YR00, YR02, YR04, YR07, BG10, BG49, W5, E47, E49.
Rondom het meisje heb ik een rand gekleurd met E41 en daarna bewerkt met de blender voor een zachter effect.

Gefeliciteerd heb ik op het papier geprint. Heel eenvoudig. Mijn blauwe ZIG-lijmstift wit laten opdrogen op het papier. Dan uitproberen waar de tekst komt met een proefprint. Het designpapier op de juist plek op de proefprint drukken (blijft tijdelijk zitten door de lijm) en printen.

Photobucket

Geen opmerkingen: