Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

woensdag 5 januari 2011

Verhuisd

Met al die sneeuw en gladdigheid is mijn oom verhuisd. Dit kaartje heeft hij van mij gekregen:

Photobucket

Heerlijk "gerotzooid" met verschillende distress ink op het papier van pink paislee-parisian anthology. Daarna het sleutelgat gestanst, goud embossingpoeder (hoera! Met mijn nieuwe heattool van ranger wordt het niet meer weggeblazen, want daar werd ik bij mijn oude heattool toch wel agressief van) en bewerkt met various copic ink E29. Kortom lekkere vieze vingers (zo weer schoon met handgel en zeep). Ook nog een beetje gestempeld en geborduurd.

Photobucket

Even een heel ander kaartje. Vinden jullie het geslaagd?

Groet, Linda

Geen opmerkingen: