Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

maandag 21 maart 2011

Na een scrapweekend...

Veel lachen (kun je ook lachspierpijn hebben?), samen eten en ook nog gescrapt:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Vinden jullie het leuk om ook weer eens een lay-out te zien of hebben jullie liever alleen kaartjes?

Groetjes, Linda

2 opmerkingen:

Margreet zei

Wow het maken van lay-outs gaat je ook goed af.

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Wat een mooie layouts zeg! dus laat die ook maar komen hoor. Heel gaaf om deze te zien. Je bent echt van alle markten thuis.
En dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog. Doet me echt goed! Dank je wel!
Liefs
Marion