Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

zondag 3 april 2011

Op een mooie dag...

Deze week een digitale afdruk gekocht. Oei, dat is echt veels te leuk en te gemakkelijk om aan te schaffen, klik en het is klaar om te printen.

Het mooie weer afgelopen dagen gaf de inspiratie voor dit zonnige label met extra gestempelde bloemen en (kunst-)gras:

Photobucket

Ik ben alleen vergeten welke copicmarkers gebruikt zijn. Ze moesten opgeruimd worden toen we gingen eten.

Groetjes, Linda

1 opmerking:

Margreet zei

Dat is een mooie vrolijke tag geworden. Lekker zomers!!