Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

vrijdag 8 april 2011

Video stempelen met distress ink

Vandaag heb ik mijn camera met statief uitgeprobeeerd. Ik wilde een paaskaart maken met als basis een meerkleurige afdruk. Helaas is er een kop thee overheen gegaan...gelukkig heb ik de video nog :)



Update: Hé, hé eindelijk is het mij gelukt om de film met jullie te delen.
Wat vind je van de video? Ik ben benieuwd.

Ook heb ik met dezelfde techniek een nieuwe kaart gemaakt;
Photobucket

Photobucket

Groetjes, Linda

Geen opmerkingen: