Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

dinsdag 10 mei 2011

eindelijk relaxen

Op het blog van Margreet: http://www.margreet-westerling.blogspot.com/ zag ik een sketch van sketchabilities. Ik had nog 3 foto's liggen van R die in een hangmat probeerde te gaan liggen én een oude papierlijn van Fancypants.

Photobucket

De blaadjes heb ik uit het papier geknipt, de bloemen geponst en de swirls zijn geborduurd. Hier een detailfoto:

Photobucket

Ook heb ik 1 copicmarker gebruikt, om de nietjes bruin te kleuren :)

Groetjes, Linda

2 opmerkingen:

Johanna zei

Leuk zo'n geborduurde swirl!!

Boukje zei

Wat een mooie layout, leuk die indeling en de serie foto's! :)
Je vroeg naar de achtergrond bij de Magnolia, die heb ik de randen bestempeld met Distress Ink en met chalkpoeder bijgekleurd, zo past ie er inderdaad mooi bij.
Groetjes Boukje.