Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

dinsdag 5 juli 2011

met een lekker ijsje...mmm

With this temperature today you really need want; an icecream. In my freezer are some popsicles. I think I'am going to enjoy one of them later.

De temperatuur is er vandaag ook naar; een lekker ijsje. In de vriezer liggen nog van die ijsstaafjes. Ik denk dat ik er zo lekker van ga genieten.

Photobucket

With this card I have used a cornerpunch, borderpunch and a rikrak-die for the ATS challenge. You can see that there are different layers on this card.

Bij de kaart heb ik een hoekpons, borderpons en een rikrak-die gebruikt voor de ATS challenge. Je kunt zo ook zien dat er wat hoogte in deze kaart zit.

Photobucket

Copics used: B00,B0000,E55,E53,Y32, RV32,RV34,YR21,YR26,E59,E57,E95,E97,E99, E000,E00,E11 & R20

Groetjes, Linda

1 opmerking:

Johanna zei

Leuke zomerse kaart en zo mooi gekleurd :D

Groetjes, Johanna