Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

maandag 4 juli 2011

na alle einde-schooljaar-drukte

After exams, grading, schooltrip, re-examination, certification the vacation has started! Time for a card with the beautiful papier from Maja design.

Na de examens, nakijken, herexamens, schoolreis, diplomering, etc nu vakantie. Weer eens hoog tijd voor een kaartje met het mooie papier van Maja design.

Photobucket

The butterflies are colored with copicmarkers: W3,W5,V12,V15,V17,E40,E41& E42. The upper butterfly I gave a purple accent on the créme with point-on-point style (if that is the correct expression in English?) to match the flowers. I really got in the scrap-flow again :) , I hope you like it.

De vlinders heb ik gekleurd met copics; W3,W5,V12,V15,V17,E40,E41& E42. De bovenste vlinder heb ik naast de créme-kleuren een paars accent gegeven met de punt-op-punt techniek. Hierdoor past het goed bij de bloemen. Ik ben weer lekker in een scrap-flow :) , ik hoop dat je het mooi vind.

Photobucket

With this card I join the challenges from TPC (bingo: punch,flowers, gems) and scrapdelight.

Met deze kaart doe ik mee met de challenge van TPC (bingo: punch, flowers, gems) en scrapdelight.


Groetjes, Linda

Geen opmerkingen: