Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

zondag 24 juli 2011

Voor een jarige prinses

Elk klein meisje voelt zich toch een prinses op haar verjaardag (of dat zou toch moeten). Voor zo'n klein meisje is deze kaart.

Every little girl feels like a princes on her birthday (or she should). This card card is for such a little girl.

Photobucket

Destempel van Gorjuss en het papier van MME-good day sunshine is van Creabest.
Het afdrukje is gekleurd met de volgende copickleuren: E000,E00,E11,R20
E23,E25,E27,R00,R22,R14,R17,BG000,BG10,BG11,YR14 & YR18.

Voor het jurkje heb ik R22 gecombineerd met R14 en R17. De laatste twee kleuren hebben een beetje een roze-oranje achtige ondertoon, die goed bij het papier past. De R22 maakt het alleen wat voller dan de R12.
Oja, niet dat mijn handschrift nu zo geweldig is verbeterd, lol, maar ik heb een lettermal gekocht. Erg handig moet ik zeggen.

The stamp is from Gorjuss en the papier from MME-good day sunshine bought by Creabest. I have combinated de colors R22 with R14 and R17 for the dress, The R14 and R17 have a pinkish-orangy-red color and the R22 gives it more body. Oh, and my handwriting has n't improved (lol). I have bought a lettering stencil, very handy.


Photobucket

Met deze kaart doe ik mee met de challenge van stamp with fun.

With this card I will join the stamp with fun-challenge.

Groetjes, Linda

2 opmerkingen:

Unknown zei

hallo
ik vind het een heel mooi verjaardagkaart en ook mooie kleuren
welke lettermal is het ?
veel liefs van marcelline

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk en prachtig kaartje!
Groetjes van Jacqueline