Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

woensdag 17 augustus 2011

sketch #7 Christmas Challenges (with sketches)

Onze sponsor bij de zevende challenge is Crealies

Our sponsor with this 7th challenge is Crealies



Deze keer een ontzettend leuk sketch van Janneke. Deze kun je vinden op het CCWS-blog. Met ingang van deze challenge is er iets veranderd......we maken - naast een random winnaar - ook een top 3 bekend!

Tijdens mij vakantie heb ik het kaartje gemaakt, met een oud stempeltje van marianne design. Het papier is een oude lijn van Basic Grey. Helaas had ik mijn leuke Crealies stansen niet meegenomen.

Janneke has made the sketch. You can find it on the CCWS-blog and there is a change, starting with this challenge.......we announce - besides the random winner - a top 3!

During my vacation I have made this card with an old marianne design stamp and basic grey paper. Sadly I didn't took my Crealies dies with me.

Photobucket

Veel plezier met deze zevende sketch.

I wish you much fun with this 7th sketch.

Groetjes, Linda

10 opmerkingen:

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Ze is zo schattig. Prachtig gekleurd ook.
Fijne dag nog en lieve groetjes Marion

Monique zei

Ik vind dit zo een leukerd. En ook zo leuk dat die niet echt "kerst"papier is maar toch weer zo ontzettend goed past.
Super hoor.

Carol zei

Super card Linda, cute little image. Carol x

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk kerstkaartje, prachtig papier en een leuk stempeltje!
Groetjes van Jacqueline

Zw@@n zei

Oh, wat een bjoetie, Linda. Zo mooi gekleurd. Liefs, Wilma

Janneke zei

Wat een leuke kaart Linda ;o)
Je stempeltje is ook zo lief!

Renata zei

Oooh, zo lief!! Helemaal top dat stempeltje. Je kaart is prachtig geworden.
Liefs, Renata.

Claire zei

Lovely card, the papers are fab and your colouring is brilliant
Claire xx

Nicole zei

Echt een hele leuke kaart weer, Linda! Je hebt de schets zo leuk gebruikt. De cirkel en de golvende designpapiertjes. Prachtig!

Klem fra Norge...

Dina zei

wat een schat van een kaart heb je weer gemaakt, mooi