Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

zaterdag 31 december 2011

Een fijne dag (en een gezellige jaarwisseling!)

Mijn tante krijgt voor haar verjaardag een boekenlegger met kralen en bedeltjes. Op de Kreadoe stond een kraampje van beads&bags waar ze ontzettend leuke boekenleggers en sleutelhangers verkochten. Zelf moest je dan de kralen, bedels, ringetjes, etc. in elkaar zetten. Geen naar klusje, met snel een leuk resultaat.

Photobucket

Deze kaart heb ik erbij gemaakt.

Photobucket

En een paar detailfoto's. De bloemen, swirls en takje zijn uitgestanst. De tag heb ik gekleurd met distress stain vintage photo en distress ink walnut stain en daarna bestempeld.

Photobucket

De achtergrond met de swirls heb ik (in 2 delen) met de silhouette uitgesneden.

Photobucket

Om de Gorjuss stempel in te kleuren heb ik de volgende copicmarkers gebruikt: E000,E00,E11, E50,E51,E53,E23,E25,E27,E71,E74,E77,E79 (ja, er gingen veel kleuren bruin in het kleuren van de boeken en het haar), R81,R83,R85,RV32,RV34.

1 opmerking:

Jolanda zei

Hallo Linda,wat een prachtige kaart,ik vind de kleuren echt super!Groetjes Jolanda.