Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

dinsdag 20 maart 2012

Lente!

Vandaag is de dag evenlang als de nacht, dat betekent dat het nu echt lente is. Het is dus ook bijna Pasen, daarom deze eieren voor in huis.

Photobucket


Dit is een prima manier om je restjes te verwerken. Ik heb het papier van My Minds Eye - Lost & Found 2; Breeze en Sunshine gecombineerd.
Halve vellen van Breeze heb ik in reepjes gescheurd (grote ei 1-1,5 cm en voor het kleine ei een krappe centimeter) en deze reepjes met multi-medium matte van Studio vastgeplakt op de styroporeieren.
De roosjes, blaadjes en het strikje (ja, een papieren strikje) zijn met de silhouette uitgesneden.

Photobucket

Misschien heb ik je kunnen inspireren om wat paassfeer in huis te maken, met of zonder restjes.

1 opmerking:

Zw@@n zei

Wat een prachtige paaseiteren heb je gemaakt. Leuk idee!
Liefs, Wilma