Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

woensdag 17 oktober 2012

Met de silhouette en een beetje panpastel

De papierlijn This & That is een hele stoere lijn, maar ik wil geen hele duidelijke mannenkaart maken voor mijn voorraadje verjaardagskaarten.

Photobucket

Met behulp van de silhouette en panpastels vind ik het gelukt. Toen ik de ballonnen had uitgesneden vond ik ze een beetje gewoontjes/saai, daarom heb ik ze bestempeld, geëmbost met clear embossingpoeder en bewerkt met distress ink.

Vind jij dat mijn doel is behaald?



Geen opmerkingen: