Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

zaterdag 17 november 2012

Layout Hartsvriendin

Deze stiekem gemaakte foto's van mijn jongste dochter en haar hartsvriendin moeten een mooi plekje krijgen in haar fotoalbum. Mijn dochter heeft zelf het papier van My Little Shoebox - Cherry Delight uitgezocht en dit papier is aangevuld met papier van Echo Park Paper- This&That Charming.

De teksten "hihi" en "vriendin" heb ik met de silhouette uitgesneden.


Het achtergrond vel heb ik met panpastel en een masker bewerkt. Vandaar de blauwe ruitjes. Wanneer ik een masker en een mist of spray gebruik wil de inkt wel eens doorlopen. Bij de panpastel heb je steeds een scherp randje. Ook kun je foutjes gewoon uitgummen of 1-2 ruitjes toevoegen. Dat is met een mist even moeilijker.

De panpastel wel even fixeren voordat je verder gaat met de layout. Je kan het anders uitvegen en is al je werk voor niets.



En nu even kijken naar de intocht van Sinterklaas. Gaat het allemaal weer goed komen? ;-)



Geen opmerkingen: