Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

woensdag 26 december 2012

Een allerallerallerlaatste kerstkaartje ;-)

Op het challenge blog van stampin up staat een sketch. Zelf vond ik het een lastige sketch, maar na het draaien van de sketch zag ik er wel een kaartje in.


Volgens de sketch moest  er een rozet op. Ik heb gekozen om een stempel in 3D te gebruiken en ook het rondje heb ik met de 3D kerstster ingevuld. In alle kerststerren een dot stickles gedaan om het af te maken.



Deze kaart ga ik gewoon bewaren voor 2013, dus 1 gemaakt.....nog 49 te maken, hihi.

Nog een fijne tweede kerstdag. Het is hier mooi weer met een lekker zonnetje, dus wij gaan even naar buiten een frisse neus halen.





8 opmerkingen:

Eefje Bouweriks zei

Heel leuk kaartje Linda,

Bedankt dat je mee hebt gedaan met de challenge

Gr.
Eefje

nicolet zei

Wel een prachtig laatste kerstkaartje!
Groetjes Nicolet

diana hoefnagel zei

wat een leuk kaartje is geworden.. leuk dat je mee doet aan de challange.. succes..

diana
dt member

Anita zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de sketch.
Bedankt voor het meedoen.

Gr. Anita

Krista zei

Wat een leuk kaartje!
Bedankt dat je mee hebt gedaan met de Stampin Challenges!
Ik hoop dat je de volgende weer mee doet!

Liefs,
Krista
DT member Stampin Challenges

Jolanda van Egmond zei

Leuke kaart goed gedaan
bedankt voor het mee doen aan deze Challenges blog

Groetjes Jolanda
DT member Stampin Challenges

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Super gave kaart heb je gemaakt Linda. Mooie stempels heb je gebruikt! En je kunt niet vroeg genoeg beginnen met Kerstkaarten... LOL
Dank je wel voor het meedoen met de Stampin Challenges.

Lieve groetjes
Marion
DT SC

Kimmie zei

Hoi Linda

Je hebt er een mooie creatie van gemaakt en zo zie je maar weer dat je sketches heel goed kan draaien.
Dank je wel voor het meedoen met onze challenges.

XXX Kim